Get Adobe Flash player

نرم افزار حسابداری گلخانه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه با دفتر انجمن تمااس بگیرد.

جهت دانلود نسخه نمایشی کلیک کنید

نکته: جهت کار با نسخه نمایشی در قسمت نام کربری و کلمه عبور عدد 1 را تایپ کنید.

اتحادیه گل و گیاه

اتحادیه شرکت های تعاونی تولید کنندگان گل و گیاه، بذر و نهال مشهد و حومه

 

 

خانه گل هلیا

اندیشه سبز یاران

نهالستان کدخدایی

لاله طلائی

برادران خدا دوست

صفر زاده

گل اردیبهشت

آراد گلشن

تعاونی گلیاران شهر بهشت

نهالستان زمانیان گوارشکی

سازه گستر نگین بارثاوا

گل و گیاه ارکیده

پخش گل سوسن

گالری سوسنی

کار شب ساعت بیولوژیکی را مختل می‌کند و اغلب منجر به عدم تعادل در رژیم غذایی می‌شود.

اکثر افراد در طول ساعت کاری از نظر تغذیه بی دقتی می کنند در صورتی که یک رژیم غذایی متعادل می تواند در سلامت بدن تاثیر زیادی داشته باشد. یک رژیم غذایی متعادل فقط به خانه محدود نمی شود؛ در واقع مقدار مناسب غذا و مناسب با نیاز بدن، تنوع محصول غذایی و وعده های غذایی به طور منظم، ترکیبی است که برای سلامت بدن و روح تاثیرگذار است و باید حفظ شود؛ علاوه بر این وعده های غذایی سالم و متعادل در بهبود کار موثر است. هر شخص با توجه به بدن و فعالیت خود باید رژیم غذایی متعادلی داشته باشد و این یکی از ضروریات

در حفظ سلامت و جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری هاست.

یک کارمند می تواند برای ناهار ساندویچ بخورد به شرطی که این ساندویچ سرشار از سبزیجات و کم چربی باشد، علاوه بر این باید بهداشت از طرف کارفرما و کارمند

حتماً رعایت شود.

در مطالعه ای که توسط موسسه ملی آمار و مطالعات اقتصادی (INSEE) انجام شد نشان داد در بیست سال گذشته زمانی که افراد شاغل صرف ناهار می کنند کاهش یافته است و این خود تاثیرات مضر بر روی سلامت انسان دارد؛ 60 درصد مدیران و کارمندان ناهار را به کل فراموش می کنند و وقتی برای صرف ناهار ندارند، با اینکه ناهار برای تعادل فیزیکی و مهارت های فکری واقعاً ضروری و لازم است. هر فرد متناسب با کاری که انجام می دهد باید یک رژیم غذایی متعادل داشته باشد و زمانی که برای ناهار صرف می شود باید همراه با آرامش و گفتگو با همکاران باشد زیرا برای تسکین روح بهتر است. در وعده های غذایی در محیط کار مواد لبنی، سبزیجات خام همراه با غذا، سالاد بدون سس، نوشیدنی سالم و مصرف کلسیم بسیار مفید است، سعی کنید در این

وعده غذایی (ناهار) نمک را کاهش دهید.

افرادی که کار فیزیکی دارند:

اگر کار فیزیکی دارید وعده غذایی باید با انرژی مصرف شده مطابقت داشته باشد؛ برای این افراد بهتر است غذاهایی که باعث تقویت ماهیچه ها می شوند و دارای پروتئین (گوشت و ماهی) هستند مصرف کنند، گوشت قرمز دارای آهن است، این ماده معدنی باعث ترکیب هموگلوبین سلول های قرمز خون می شود و برای حفظ شکل ماهیچه ها ضروری است؛ افرادی که فعالیت شان زیاد است نیاز بیشتری به کربوهیدرات دارند مانند ماکارونی، برنج، سیب زمینی یا نان باید در منوی غذایی آنها گنجانده شود؛ این افراد باید محصولات لبنی و ویتامین D مانند تخم مرغ و کره که از استخوان ها محافظت می کنند یا میوه و سبزیجات که دارای

فیبر و ویتامین هستند مصرف کنند.

افرادی که کار کم تحرک دارند:

این افراد به علت اینکه بیشتر نشسته اند انرژی کمتری مصرف می کنند؛ مطالعات اخیر نشان دادند افرادی که کارهای کم تحرک انجام می دهند معمولاً اضافه وزن پیدا می کنند یا چاق می شوند، بنابراین لازم است تعادل را در غذا خوردن رعایت کنند و غذایی متشکل از پروتئین حیوانی (گوشت، ماهی و تخم مرغ)، نباتی (سویا، جو، گندم و بلغور)، کربوهیدرات (غلات، حبوبات، سیب زمینی، میوه)، چربی ها (کره، روغن زیتون، آواکادو، آجیل، بادام و پنیر)، ویتامین ها و عناصر کمیاب که در آب، میوه ها و سبزیجات وجود دارد مصرف کنند. البته

نوشیدن آب و ورزش هفتگی فراموش نشود.

افرادی که کار شبانه دارند:

کار شب ساعت بیولوژیکی را مختل می کند و اغلب منجر به عدم تعادل در رژیم غذایی می شود و گاهی باعث افزایش وزن می شود؛ این افراد به منظور مقاومت در برابر خواب آلودگی و هوشیار بودن باید تغذیه ای متفاوت داشته باشند و بهتر

است 5 وعده غذایی داشته باشند.

افرادی که کار شبانه دارند باید قبل از خوابیدن وعده غذایی سبک داشته باشند؛ ناهار این افراد باید طبیعی باشد، شام قبل از رفتن به محل کار(19:30 یا 20:30) خورده شود و دو میان وعده در طول شب یکی نیمه شب و دیگری حدود 4 صبح میل کنند. شاغلین شب برای شام باید غذاهایی سبک مانند میوه، سبزیجات، سالاد، غلات سبوس دار، شیر و محصولات

لبنی، چای های گیاهی مصرف کنند.

شاغلین باید از خوردن غذاهای چرب و شیرین، کافئین خودداری کنید؛ به منظور اجتناب از اختلالات گوارشی باید حداقل 30 دقیقه وقت برای غذا خوردن بگذارید. مقداری از غذایی که برای ناهار آماده می کنید برای شب هم بگذارید. افراد شاغل در صورت حفظ کردن رژیم غذایی می توانند از خطر هیپوگلیسمی، از دست دادن تمرکز و حافظه جلوگیری کنند و با رعایت رژیم غذایی ذکر شده باعث کاهش خطر اضافه وزن و چاقی شوند.

صفحه اصلی سایت

 

برگزاری جنگ های شاد هفتگی در دهکده گل ایرانیان

 

دهکده گل ایرانیان با برگزاری جنگ های شاد در روزهای جمعه و اعیاد تعطیل به استقبال تابستان میرود.این جنگ ها که با همکاری مجریان مجرب و برگزاری مسابقات شاد و سرگرم کننده مانند ماهیگیری-پرتاب دارتو... واهدا جوایز همراه است هر جمعه در دهکده گل ایرانیان واقع در جاده شاندیز-حاشیه جاده شهرک صنعتی برگزار میشود.

تلفن کسب اطلاعات : 09154141543-35418002 الی 8

                                                   

                                                               

 


 

برگزاری اولین جلسه واگذاری برگه های سهام دهکده گل ایرانیان

مورخ 96/03/31

 

  

 

 

 

 


 


 

اطلاعیه

 

جهت رفاه حال بازدیدکنندگان مجموعه دهکده گل ایرانیان ساعت بازدید

مجموعه در روزهای پنج شنبه و جمعه تا ساعت 23 تمدید گردید.

همچنین امکان استفاده از فضای سبز-آلاچیق و استخر مجموعه

برای عموم آزاد است

 

 

 


 


 

 جهت کسب اطلاعات با شماره های 35418002-الی 8 تماس حاصل نمایید

 

 


 


 

برگزاری پنجمین همایش تولیدکنندگان گل و گیاه و تجلیل از پیشکسوتان

پنجمین همایش تولید کنندگان گل و گیاه و تجلیل از پیشکسوتان روز دوشنبه 23 مردادماه جاری به همت انجمن صنفی تولیدکنندگان گل و گیاه ،بدر و نهال خراسان در محل دهکده گل ایرانیان برگزار گردید

این همایش مفتخر به میزبانی بیش از400 تولید کننده و فعال عرصه گل و گیاه و خانواده های محترم ایشان،مدیران استانی و یاوران همیشگی مجموعه انجمن و دهکده و پیشکسوتان محترم تولید کننده بود

اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده همچون اجرای نمایش های طنز با حضور کمدین های برتراستان-مسابقات ویژه کودکان و خانواده های محترم همراه با اهدای جوایز-خواننده و مجری برتر صدا و سیما و....از برنامه های اجرا شده در این همایش بود

همچنین طی مراسمی از منتخبین پیشکسوت و مدیران محترم تقدیر و تشکر گردید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جستجو در سایت

ثبت نام / ورود

بخش فرهنگی

 

 

فرخنده باد زادروز بهانه خلقت، قرآن ناطق، پیامبر رحمت(ص) و پرچم دار شاهراه ولایت علوى، حضرت امام جعفر صادق (ع)

  

 

تاریخ، به مکه رسیده است تا شروعی دگرگونه را رقم بزند؛ آغازی دیگر در خاکی آفتاب سوخته وتشنه، در خاکی آکنده از دختران زنده به گور، در خاک آرزوهای زیر خاک. تاریخ ایستاده است تا بنویسد؛ تا پنجره ها را به خواندن فراخواند و کوچه ها را به شنیدن. ایستاده است تا در دل صخره ها و سنگریزه ها، نور جاری کند....

آری! تاریخ، به مکه رسیده است و کسی از آسمان به زمین پا می گذارد. با دستهایی از روشنی آکنده و لبریز از نور...

و اینچنین پا بر خاک مکه می گذارد آنکه فریادگر عشق و آزادگی ست..

 

 

گلواژه ای از جنس نور:

بنا به فرموده پیامبر مکرم اسلام (ص)

- احب الاعمال الي الله الصلاة لوقتها ثم بر الوالدين ثم الجهاد في سبيل الله
بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا... .


اي بهار آفرينش! اي سبب خلقت! تو آمده ای تا باران رحمت فراگیرت بر ریگستان عطشناک جان ببارد و دستان تهی از گوهر ناب ایمان را به قنوت زلال دعا و نیایش ببرد.خداوند را بر حضور مهربانانه ات شاکریم. ای که تلفیقی زیبا از عظمت و رحمت الهی هستی. نامت بلند و دینت پاینده و مانا باد!

 

 

امید است قدر رحمت  بدانیم، بشارت و انذارش را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم و با پایداری بر معرفت نعمت، اجازه تعلیم ازمحضر معلم حاضر امام زمان(عج) را بیابیم.

 

یا حق

التماس دعای فرج

ارزیابی فعالیت انجمن

فعالیت انجمن

بازدیدکنندگان از سایت

امروز62
دیروز133
این ماه2941
مجموع197411

Mon 22 Jan 2018 11:06 توسعه یافته توسط وب سایت جومینا

اوقات شرعی به افق مشهد